رادیاتور پنلی لورچ

رادیاتور پنلی لورچ

آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 1400/04/09 ساعت 13:11

رادیاتور پنلی لورچ LORCH Panel Radiator

رادیاتور لورچ در سه مدل استاندارد، بهداشتی و کامپکتدر ارتفاع ۳۰ تا ۹۰ سانتی متر و طول۴۰ تا ۳۰۰ سانتی متر تولید می شود.

ارتفاع نرمال و پرفروش رادیاتور پنلی لورچ ۵۰ سانتی متر است که در طول ۴۰ تا ۱۸۰ سانتی متر معمولاَ موجود و قابل ارائه هستند ابعاد دیگر بصورت سفارشی قابل تامین است.

در تولید رادیاتور پنلی لورچ از ورق فولادی به ضخامت ۲/۱ میلی متر استفاده شده است که مطابق با استاندارد EN10130 می باشد.

فشار تست رادیاتو رپنلی لورچ در هر سه مدل تا ۱۳ بار می باشد.

انواع رادیاتور لورچ قابلیت نصب دوطرفه دارند و بابست گیره ای از بالا و پائین مهار شوند و در صورت آسیب دیدن و یا کثیف شدن یک سمت رادیاتور می توان ازسمت دیگر استفاده کرد.

خط تولید رادیاتور پنلی لورچ تماماَ اتوماتیک است و جوشکاری بصورت یکنواخت می باشد. حجم آبگیری در رادیاتور پنلی لورچ خیلی کم است و این امر موجب بالا رفتن سرعت انتقال حرارت و استفاده حداکثر از آب عبور خواهد شد.

نوع آلومینیومی رادیاتورها به دلیل واکنش آب عبوری با مبدل مسی پکیچ های دیواری و یا زمینی سبب تولید گاز هیدروژن شده که سبب هوا گرفتن دائمی رادیاتور آلومینیومی می شود و نیاز به هواگیری دارند. (هوای خروجی قابل اشتعال است) علاوه براین مشکل سبب تشکیل رسوب شده و در نهایت باعث گرفتگی و سوراخ شدن رادیاتورها و یامبدل پکیج می شوند.

رادیاتور پنلی لورچ 

رادیاتور پنلی لورچ مدل استاندارد

رادیاتور پنلی لورچ استاندارد در چهار مدل 33PKKPKP - 22pkkp - 21pkp - 11pk با چهار اتصال جهت ورود وخروج میباشد.

رادیاتور پنلی استاندارد در طول هایی از ۴۰ تا۳۰۰سانتی متر با ارتفاع های متفاوت از ۳۰تا۹۰ سانتی متربه صورت سفارشی تولید میشوند که ظرفیت حرارتی هر متراز رادیاتور پنلی دوکنوکتور۲۲در اختلاف دمای ۵۵ درجه سانتی گراد معادل ۱۴۷۹ کیلوکالری برساعت میباشد.

منظور از اختلاف دما همان اختلاف دمای سطح رادیاتور و دمای هوای محیط است.

رادیاتور پنلی لورچ مدل کامپکت

رادیاتور پنلی لورچ مدل کامپکت در چهار مدل 33pkkpkp - 22pkkp - 21pkp - 11pk تولید میشود که قابلیت سفارش از ارتفاع ۳۰تا۹۰ سانتی و طول ۴۰ تا ۳۰۰ سانتی متری را دارا میباشد.

تعداد ورودی و خروجی های رادیاتور پنلی لورچ مدل کامپکت ۶ اتصال است که علاوه بر ۴ مورد معمول ۲ اتصال در زیر رادیاتور قرار گرفته است، این امکان موجب نصب راحت تر در حالات مختلف میشود و همچنین امکان نصب شیر ترموستاتیک و هواگیری در قسمت چپ یا راست را به راحتی میسر میسازد.

رادیاتور پنلی بهداشتی لورچ

رادیاتور بهداشتی لورچ فاقد کنوکتور صفحه مشبک بالایی و کاور های کناری است و در ظاهر شبیه به رادیاتور های معمولی است. رادیاتور پنلی لورچ مدل بهداشتی قابلیت نظافت آسان دارد. به همین دلیل مناسب برای کاربری های بیمارستانی، داروخانه ها، مدارس، مهدکودک، کارخانجات غذایی و...میباشد.

رادیاتور پنلی لورچ مدل بهداشتی در سه مدل ppp-pp-p از ارتفاع ۳۰تا۹۰و طول ۴۰ تا ۳۰۰ سانتی متر تولید میشود.

ظرفیت حرارتی رادیاتو رپنلی لورچ مدل بهداشتی از رادیاتور استانداردویا کامپکت بدلیل نداشتن کنوکتور کمتر است لذا در انتخاب ابعاد رادیاتوربرای فضاهای مشابهطول رادیاتور پنلی بهداشتی بیشتر خواهد شد.

بیشتر
حذف همه
(نمایش 40 - 1 محصول از 52)
  • 1
  • 2
  • 1
  • 2