پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور

آخرین بروزرسانی : سه‌شنبه 1399/03/20 ساعت 11:20

پکیج ایران رادیاتور IRAN RADIATOR Heating Package

پکیج ایران رادیاتور دیواری در ۲۰ مدل مختلف در بازه ظرفیت حرارتی از ۲۲کیلو وات تا ۳۶ کیلو وات مناسب برای گرمایش و تامین آبگرم مصرفی واحد های تجاری، مسکونی و اداری از ۷۰ تا۲۷۰ متر مربع تولید می شود.

پکیج دیواری ایران رادیاتور در انواع تک مبدل – دو مبدل ، سه مبدل ، فقط گرمایشی با محفظه احتراق باز و بسته تولید میشوند .

تفاوت پکیج فن دار و بدون فن ایران رادیاتور

سری FF پکیج دیواری ایران رادیاتور از نوع فن دار با محفظه احتراق بسته هستند و قابلیت تامین هوای احتراق از محیط خارجی را دارند. همچنین سری FF فن دار پکیج دیواری ایران رادیاتور با به کار گیری دود کش های دو جداره امکان تخلیه هوای احتراق را به وسیله فشار فن به محیط خارج نیز دارا می باشد. طول دود کش دو جداره حداقل ۸۰ و حد اکثر ۴ متر می باشد.

سری CF پکیج دیواری ایران رادیاتور از نوع بدون فن با محفظه احتراق باز می باشد در این نوع پکیج اگزاست یا خروج گاز های حاصل از احتراق بصورت طبیعی انجام می گیرد و هوای احتراق مورد نیاز از هوای محیط نصب تامین می گردد. در این نوع از پکیج ها ارتفاع دودکش باید حداقل ۵/۳ متر و حداکثر ۱۵ متر باشد.

تفاوت مدل های مختلف پکیج دیواری ایران رادیاتور

سری M پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور از نوع پکیج های دو مبدل ایران رادیاتور است که بصورت آنالوگ تولید می شود و در دو نوع فن دار و بدون فن عرضه می گردد.

سری M تنها در ظرفیت ۰۰۰/۲۴ تولید می گردد.

سری E پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور از نوع پکیج های آنالوگ است که در ظرفیت ۰۰۰/۲۴ و۰۰۰/ ۲۸ تولید می شود . پکیج سری E و Es از نوع دو مبدل فن دار هستند.

سری K پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور از نوع پکیج های دیجیتال ایران رادیاتور است که به صورت دو مبدل و در دو نوع فن دار و بدون فن تولید میشود. سری K تنها در ظرفیت ۲۴۰۰۰ تولید می شود .

سری Eco از نوع پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور است که به صورت فن دار تولید میشوند و در دو ظرفیت۲۲۰۰۰ و۲۴۰۰۰ عرضه می گردند.

سری C پکیج دیواری ایران رادیاتور از نوع پکیج های دیجیتال ایران رادیاتور است که در ۶ مدل و سه ظرفیت ۲۴۰۰۰ و۲۸۰۰۰ و۳۶۰۰۰ تولید می شوند .

پکیج ایران رادیاتور سری L بصورت دو مبدل و در نوع فن دار و بدون فن عرضه می گردد.

سری BM پکیج دیواری ایران رادیاتور از نوع تک مبدل است که تنها در ظرفیت ۲۴۰۰۰ تولید می شود و در دو نوع فن دار و بدون فن است.

سری O  پکیج دیواری ایران رادیاتور سری فقط گرمایشی بدون قابلیت تولید آبگرم مصرفی هستند که در ۵ مدل و سه ظرفیت ۲۴۰۰۰ و ۲۸۰۰۰ و۳۶۰۰۰ بصورت فن دار تولید می شود.

برای تولید آبگرم مصری در بکارگیری از پکیج های سری O  باید از مبدل حرارتی و یا منبع تامین آبگرم مجزا استفاده نمود.

پکیج های فقط گرمایشی ایران رادیاتور در دو دسته  OM ،پکیج های آنالوگ و  OL،پکیج های دیجیتال تولید می شوند .

تفاوت پکیج دیجیتال و آنالوگ ایران رادیاتور 

پکیج های دیجیتال همانند پکیج های آنالوگ دارای کلید های دستی جهت تنظیم کارکرد  سیستم هستند . تفاوت پکیج دیجیتال و آنالوگ در محصولات تولیدی ایران رادیاتور صرفأ نمایش حالت دستگاه بر روی صفحه نمایشگر دیجیتال است .

ذر طراحی و ساخت پکیج دیجیتال خطا های احتمالی  پیش آمده در دستگاه طی کد های خطا شماره گذاری شده است که در صورت بروز بر روی صفحه نمایشگر دیجیتال نمایش داده می شوند.

تفاوت پکیج تک مبدل و دو مبدل ایران رادیاتور

در پکیج تک مبدل ایران رادیاتور آب ورودی به پکیج وارد یک مبدل دو مدار می شود که یکی از مدار ها مختص سیستم گرمایش و دیگری مختص آبگرم مصرفی است. 

در واقع آب گرمایش و آبگرم مصرفی بوسیله مبدل حرارتی مشترک فین تیوب بصورت مستقیم با شعله مشعل گرم می شوند. در این سیستم بدلیل اختلاف دمای 

دو طرف مبدل حرارتی میزان رسوب گیری و گرفتگی در مدار شایع تر است .اختلاف دمای دو سمت مبدل (آب و شعله)سبب عدم امکان کنترل دقیق آبگرم خروجی و 

تلورانس دمایی بالا نیز می باشد.

در پکیج تک مبدل زمانی که آبگرم مصرفی باز می گردد پمپ مدار شوفاژ متوقف شده و آب گرم مصرفی جاری می شود . 

پکیج دو مبدل ایران رادیاتور از دو دستگاه مبدل حرارتی استفاده میکند. مبدل اولیه از نوع فین تیوب جهت تامین آبگرم مدار شوفاژ بصورت تماس مستقیم با شعله مشعل و مبدل ثانویه مبدل صفحه ای آب به آب جهت تامین آبگرم مصرفی می باشد.

آب ورودی به پکیج وارد دو مبدل مجزا می شود.آبگرم مصرفی در مبدل صفحه ای به وسیله آب گرم شده در مبدل اولیه (اصلی)گرم می شود . هنگامی که شیر آبگرم باز میشود پمپ دستگاه بوسیله شیر سه راهه مخصوص بجای عبور آب گرم از سیستم شوفاژ آب را به داخل مبدل صفحه ای (مبدل ثانویه) هدایت کرده تا آبگرم مصرفی تولید شود.

در پکیج دو مبدل به دلیل عدم تماس مستقیم مبدل حرارتی تولید آبگرم مصرفی با شعله مشعل ، دمای آبگرم مصرفی راحت تر کنترل می شود.    

پکیج زمینی ایران رادیاتور

پکیج زمینی ایران رادیاتور در واقع موتورخانه ای کوچک است که در سه مدل D35.G35.Z36FF با ظرفیت های حرارتی ۳۸و ۴۰ کیلو وات جهت گرمایش فضا های مسکونی و اداری، تجاری، ویلا ها و...از متراژ۲۰۰ تا ۲۵۰  متر مربع تولید و عرضه میشوند.تمامی مدل های پکیج زمینی ایرات رادیاتور دارای منبع تولید آب گرم و حجم ذخیره هستند.

راندمان کاری در پکیج زمینی ایران رادیاتور معادل 92/2 درصد میباشد.

برق مصرفی تمامی مدل های پکیج زمینی ایران رادیاتور تکفاز ۲۲۰ ولت میباشد. 

مشعل در پکیج زمینی ایران رادیاتور 

مشعل پکیج زمینی ایران رادیاتور در مدل35 GوD35 از نوع مشعل های دمنده دار ایران رادیاتور(مدل F55) تعبیه شده داخل دستگاه میباشد که هوای احتراق را از محیط نصب دریافت میکند و دارای دود کش تک جداره برای خروج گازهای احتراق هستند.

مشعل در مدل Z36از نوع اتمسفریک با محفظه ی فضای بسته است که در واقع میتواند هوای احتراق را از فضای خارج از محیط با استفاده از دودکش های دو جداره دریافت کند. 

تولید آب گرم در پکیج زمینی ایران رادیاتور

آب گرم بهداشتی در پکیج زمینی ایران رادیاتور توسط منبع کویل دار (اسپیرال)تامین میشود که در مدل های G35وD35 قابلیت آبدهی ۱۴ لیتر بر دقیقه و در مدل Z قابلیت آبدهی تا ۲۱لیتر بر دقیقه با اختلاف دمای ۳۰درجه میباشد حجم منبع آب در نوع GوD پکیج زمینی ایران رادیاتور معادل ۱۲۰لیتر و حجم ذخیره مدل Z معادل ۵۰ لیتر است.  

نوع سوخت پکیج زمینی ایران رادیاتور

پکیج زمینی ایران رادیاتور در نوع D35ازنوع گازوئیل سوزو در نوعZ36 و G35از نوع گاز سوز میباشد.

تجهیزات به کار رفته در پکیج زمینی ایران رادیاتور

تجهیزات کنترلی بکار رفته در مدل های 35GوD35 از نوع آنالوگ وبصورت تنظیم به صورت دستی هستند و در نوع Z36 دارای سیستم برد کنترل هوشمند و صفحه نمایشگر و سیستم عیب یاب هوشمند هستند که قابلیت برنامه ریزی هفتگی و اتصال به توموستات اتاقی را دارند.

الکترو پمپ های به  کار رفته در پکیج زمینی ایران رادیاتور تمامأ از برند ویلو آلمان انتخاب میشوند که دارای ماکزیمم هد ۶ متر میباشند بدنه دستگاه پکیج زمینی ایران رادیاتور دارای دربهای بازشو جهت دسترسی به تجهیزات و تعمیرات آسان است

منابع انبصاط پکیج زمینی ایران رادیاتور تمامأ از نوع زیلمت ایتالیا با ظرفیت های ۱۲ لیتر برای سیستم گرمایش و۲لیتربرای سیستم آبگرم مصرفی هستند. 

مشخصات کاری پکیج زمینی ایران رادیاتور

فشار کار در پکیج زمینی ایران رادیاتور حداکثر ۳ بار می باشد و حداکثر فشار آب ورودی به پکیج نباید از۶ بار تجاوز کند.

حداکثر دمای کار پکیج زمینی ایران رادیاتور معادل ۹۰ تا ۸۵ درجه سانتی گراد است و حداکثر دمای آب گرم مصرفی معادل ۶۰ درجه سانتی گراد است.

نصب پکیج زمینی ایران رادیاتور

محل نصب پکیج زمینی ایران رادیاتور مدل G35وD35 باید قابلیت تعویض و تامین هوای احتراق را داشته باشد و یا در خارج از محیط گرم شونده نصب شود تا هوای احتراق مورد نیاز را از محیط جذب نکند. دود کش در نظر گرفته شده برای این نوع پکیج باید فشار منفی لازم را جهت خروج گاز های حاصل از احتراق ایجاد کند هر چند که دارای مشعل فن دار هستند باید دودکش با ارتفاع مناسب جهت عملکرد صحیح مشعل وجود داشته باشد.

محل نصب پکیج زمینی سری Z36 میتواند در داخل یا خارج از فضای گرم شونده باشد چرا که در هر دو صورت ، بواسطه فن دار بودن این پکیج ،هوای احتراق از محیط خارجی جذب میشود . در نصب پکیج زمینی ایران رادیاتور سریZ باید از دودکش دو جداره با سایز 100*60mm استفاده کرد.

بیشتر
حذف همه
(نمایش 18 - 1 محصول از 18)
  • 1
  • 1

کاتالوگ پکیج دیواری ایران رادیاتور     

 

کاتالوگ پکیج زمینی ایران رادیاتور