حوله خشک کن بوتان

حوله خشک کن بوتان

آخرین بروزرسانی : يكشنبه 1400/08/16 ساعت 15:42

حوله خشک کن بوتان BUTAN Towel Dryer

حوله خشک کن بوتان از انواع رادیاتورهای دیواری جهت کاربری در محیط‎هایی مانند استخر، سرویس‎های بهداشتی، حمام و... می‎باشد که در سه مدل مختلف 10 و 14 و 19 لوله تولید و عرضه می‎شود. حوله خشک کن بوتان در تمامی مدل‎ها دارای فاصله بین لوله‎ها معادل 500 میلی‎متر می‎باشد.

حوله خشک کن بوتان قابلیت کارکرد با انواع سیستم‎های گرمایش اعم از پکیج‎های دیوار و زمینی، سیستم‎های خورشیدی، موتورخانه مرکزی، بویلرهای چگالشی را دارا می‎باشد.

ضخامت رادیاتور حوله‎ای بوتان معادل 30 میلی‎متر است که با توجه به فاصله 68 میلی‎متری از دیوار در زمان نصب نهایتاً به اندازه 98 میلی‎متر از سطح دیوار فاصله می‎گیرد.

ارتفاع حوله خشک کن بوتان در سه مدل مختلف معادل 623 و 808 میلی‎متر است.

حداکثر فشار و دمای کاری حوله خشک کن بوتان

حوله خشک کن بوتان تحت فشار ۷.۸ بار تست می‎شود و تحت فشار 10 بار تست تخریب می‎شود. فشار کاری متعادل رادیاتور حوله‎ای بوتان معادل 6 بار است.

حداکثر دمای کارکرد حوله خشک کن بوتان معدل 90 درجه سانتی‎گراد است.

تولید و رنگ‎آمیزی حوله خشک کن بوتان حوله خشک کن بوتان با استفاده از آلیاژ فولاد بدون نشتی و با بهره‎گیری از فناوری بریزینگ تولید می‎شود و توسط پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره‎ای با کیفیت و ماندگاری بالا پوشش داده‎می‎شود.

متعلقات نصب و راه‎اندازی حوله خشک کن بوتان

متعلقات حوله خشک کن بوتان شامل بست‎های مخصوص پیچ، رولپلاک، درپوش و... می‎باشد که در بسته‎بندی در بلوک قرارداده‌‎ شده‎است. و برای نصب و راه‎اندازی تنها نیاز به تهیه شیر و زانو جهت اتصال به مدار لوله‎کشی می‎باشد.

رادیاتور حوله‎ای بوتان به مانند سایر رادیاتورها جهت راه‎اندازی نیاز به هواگیری اولیه دارد تا جریان آب در تمامی مجاری برقرارگردد.

بیشتر
حذف همه
(نمایش 3 - 1 محصول از 3)
  • 1
  • 1